sb

/sb

About sb

Deze auteur heeft nog geen informatie verstrekt.
So far sb has created 1132 blog entries.
06:38 24/08/2005

Intro: Ignition Party

24/08/2005|

Een mooie avond om de intro mee van start te gaan! Rond half12 kwamen de eerste doegroepen binnendruppelen en werd onzer sociëteit druk bevolkt. Vergezeld door een goede dosis muziek, begeleid door een koninghen dj, werd een mooi feestje tot in de late uurtjes neergezet. Naar mijn weten geen incidenten, good and clean fun dus!

Na een snelle schoonmaak nog even nageborreld, waarna ik mij nu maar richting mijn bed ga begeven. De rest van de intro kan, dunkt mij, in ieder geval niet meer stuk! Tot op de Wireless Wednesday Party!

14:01 29/07/2005

SU – European Night

29/07/2005|

De avond werd ingeluid met een uiterst vermakelijke volksdanssessie. De SU-deelnemers kregen een portie van de Oerhollandse Mie Katoen selectie ter oren en bijbehorende dancemoves, wat tot de nodige hilariteit heeft gezorgd!

Rond 22u werd de Kadmos tafel bezet door vele flessen drank, uiteenlopend van Peperwodka tot dranken als 'Ponche Caballero'. Hier konden de deelnemers hun drankje presenteren om vervolgens keihard te tanken. Dit werd dan ook binnen een redelijke tijd naar binnen gewerkt waardoor velen voor half12 al plekjes tegen de kerk op de Oude Markt zochten en een enkeling de wasbak bij de WC's.

Al dit zatte gedoe droeg er nog eens bij dat werkelijke alle kroegmores werden geschonden en dat velen in groepjes van 2 richting huis gingen, 'dingen' doen waarschijnlijk… Ach ja, nu kan het nog, straks zien ze elkaar nooit weer. Hard en zielig…

Tijd voor het SB om te klussen, tot in de intro!

16:59 28/07/2005

SU – Themafeest

28/07/2005|

Het thema van het feest was: '"20.000 mijlen onder zee". De deelnemers kwamen uitbundig en geheel verkleed, de zomerse kleren waren onderuit de back-pack gehaald, er was zelfs een vis. Ook de piraten waren in overmate aanwezig.

Zoals altijd werd er goed gedanst op de wat rustigere R&B muziek, hardcore sloeg wat minder aan. Toch werd er uiteindelijk goed mee gedaan met deze muziek nadat een aantal Enschede'ers een mooie show weg gaven op het podium. Kortom: een goed en mooi feestje. Tot vnv op een de European Night.

03:34 26/07/2005

SU – Karaoke

26/07/2005|

Zoals het waar karaoke betaamt, werd er vooral luid en vals gezongen. Het duurde even voordat de eersten zich op het podium waagden, maar het was de moeite waard. De favoriet van de avond was toch wel de Turkse jongeman die op sublieme wijze 'Englishman in New York' solo ten gehore bracht: vals, maar met passie!

Het beeld van een kroeg vol kabouterdansdansende buitenlanders zal overigens ook nog wel enige tijd op het netvlies gebrand blijven staan. Prachtig.

Tot woensdag op het themafeest!

12:59 22/06/2005

Kroegavond

22/06/2005|

Een rustige doch, gezellige avond.

Het was al redelijk vroeg gevuld doordat de Agora'cie en Logie'cie en Focus'cie vanaf hun BBQ richting Asterion kwamen. Toen ook het bestuur vanaf de borrel bij Taste kwam, en nog wat andere mensen binnen kwamen werd het snel een gezellige avond. Het werd alleen niet laat, misschien doordat men op het terras al had lopen drinken, of dat men geen zin had om lang te blijven hangen. Rond 2h de laatste ronde erin gegooid. Samen met Evan even snel schoongemaakt om half 3, bij gebrek aan late tappers en de avond zat er weer op. Tot donderdag!!

15:23 17/06/2005

Kroegavond

17/06/2005|

Watskeburt? Een rustige avond die na 2en toch niet meer zo rustig bleek te zijn. Vele geniale foute oude klassiekers, Zorba's Dance en menig Premium Pilsner hebben ervoor gezorgd dat de enkelen die er waren toch iets later naar huis gingen dan gedacht op zo'n tentamenweek-kroegavond.

Ook de dienstdoende SB'ers hebben zelden zo'n uitputtende dienst gehad! In het begin van de avond leken de verhalen over supermarktavonturen niet aan te slepen, waarna eenieder aanwezig de kans op een feestje nihil achtte.

Ook deze avond bewijst maar weer (in navolging van de vorige tentamenweek) dat in tentamenweken de meest (on)vergetelijke feestjes in de kroeg te vinden zijn!

00:33 13/06/2005

MonduDamo jubileumfeest

13/06/2005|

Ik geloof niet dat ik ooit zo veel mensen zo vroeg en zo snel al zo dronken heb zien worden. Topfeest. 😉

07:47 03/06/2005

Kroegavond

03/06/2005|

Net thuis, snel gedouched na een geweldige avond, lekker ontbeten in de backer en nu richtin Plzn, uitgebreid verslag volgt zo snel mogelijk.

04:53 01/06/2005

Kroegavond

01/06/2005|

Dankzij het jaarcluboverleg dat eerder op de avond gehouden was, was het om 21:30 naar dinsdagavondnormen vrij druk in Asterion. Een ieder liet zich de nieuw geïntroduceerde Korenwolf prima smaken en de overvloedige consumptie hiervan resulteerde in een geslaagde avond met menig goed gesprek. Maar wees niet getreurd: het fust is nog niet helemaal leeg. Tot donderdag dus!

04:36 25/05/2005

Kroegavond

25/05/2005|

Na een stilte van ruim een maand veroorzaakt door gebrek aan internet, nu weer eens een logboek van Leppers.

In het begin van de avond leek het een rustige en standaard dinsdag te worden, stuk of 20-30 bezoekers, goede gesprekken onder het genot van een biertje, een nootje, of een tucje, (voor de leken onder ons, de gelige zoute koekjes). Niks mis mee lijkt me zo, ik vermaakte me prima achter en voor de bar. Zo rond 2en stegen de decibellen in de gesprekken door de hoeveelheid alcohol, hoogste tijd om wat muziek van minder niveau op te zetten. Verliep allemaal prima, heb deghelijck genoten van de avond, ik hoop u allen ook!

Vergeet ik bijna de congres'cie infoavond voor de kroegavond, voor een aantal geinterresseerden werd er door Laura (Art of Expression voorzitter) verteld wat deze commissie inhoudt en haar ervaringen. Er werd een leuk en goed beeld neergezet van deze commissie en ik hoop dat de bezoekers in de commissie gaan en wederom een geweldig congres neer zetten.

Rest mij niets anders dan iedereen die aanwezig was te bedanken voor een goede avond, de afwezigen, gaat u schamen en wees er de volgende keer bij en welterusten!