sb

/sb

About sb

Deze auteur heeft nog geen informatie verstrekt.
So far sb has created 1132 blog entries.
04:35 21/05/2003

Kroegavond

21/05/2003|

Zo, net terug van een nogal lange avond. De avond begon om 19:30 uur met een afsluitende borrel van de exchange naar Polen. Vervolgens het Intro forum en daarna de kroegavond. De kroeg was door het forum al meteen aardig gevuld. Kroeg liep beetje leeg tot 1:00 uur, maar de kamp-cie kwam de avond redden.
Na een grote hoeveelheid bier was het dan ook tijd om te gaan zingen, wat we eigenlijk tot de laatste ronde om 3:30 uur gedaan hebben.
Jah, vanavond sgoe!

12:16 16/05/2003

optreden “The UBC”

16/05/2003|

Het optreden van The UBC was erg goed! De kroeg stond vol en de sfeer zat er goed in.
Halverwege werd de IK op spectaculaire wijze gepresenteerd, het gaat weer een gave intro worden!
Verder was er een groep van AEGEE-M?nster die zich ook prima vermaakt hebben 🙂

Jammere was wel dat de kroeg leeg begon te lopen nadat het bandje gestopt was (ging iedereen toch nog maar even een tentamen leren? ;))

Diegenen die er niet bij waren hebben wat gemist!

12:50 14/05/2003

Kroegavond

14/05/2003|

Het scheen tentamenweek te zijn maar dat was niet te merken in de kroeg. Lekker druk en zeer gezellig. Natuurlijk begon de avond wat lafjes maar dat werd opgevangen door een spelletje kaarten waarbij het duidelijk was dat de mensen achter de bar het geluk aan hun kant hadden. Na half elf stroomde kroeg langzaam aan vol, het was leuk om te zien dat driekwart van de mensen die mee geweest waren op de uitwisseling deze avond aanwezig waren. Doorgegaan tot tegen drie?n en na de schoonmaak en naborrel heerlijk gaan slapen.

15:18 07/05/2003

Kroegavond

07/05/2003|

Het was een gezellig drukke dinsdagavond. Lekker rustig zonder problemen en met veel bier. Er mogen meer van zulke dinsdagavonden komen! Tot donderdag!

15:19 02/05/2003

Kroegavond

02/05/2003|

Een ontzettend rustige donderdagavond, op het hoogtepunt waren er zo’n 25 mensen binnen 🙂
Er zitten natuurlijk veel mensen in het buitenland. Maar in Enschede was het ook gezellig! weliswaar duurde de avond wat korter dan normaal, daar leek niemand bezwaar tegen te hebben 🙂

04:19 30/04/2003

Kroegavond

30/04/2003|

Wat een rustige avond..
Veel mensen zijn waarschijnlijk op vakantie of zijn zich aan het voorbereiden op een zware koninginnedag 🙂

Leuk moment was dat een zwaar aangeschoten Roel tevergeefs een vodka probeerde te weigeren 😀

18:34 26/04/2003

Poolse avond, vanaf 19:30

26/04/2003|

De avond was niet zo druk als ik had gehoopt. Misschien dat dit door het open feest bij Taste kwam of door de vakantievooruitzichten van sommige personen, maar het was zeker niet minder gezellig. Helaas was de spreker bij de Poolse avond verhinderd, dus het bleef bij een discussie over enkele onderwerpen.
Verder hadden een aantal mensen een aardig alcoholpromilage opgebouwd en was het toch wel grappig om te zien hoe kansloos Sjoerd was bij het zusje van Laura 🙂 Vooral als je op het moment dat ze weggaat nog even ‘daaaar gaat ze’ van Clouseau er tegenaan gooit. >:)
De naborrel was goed en werd tot in de vroege ochtenduren bij Taste doorgezet.

04:59 20/04/2003

SMIT-feest

20/04/2003|

Wat een koningenavond! Heerlijke dienst gedraaid samen met Werrie. Om maar even wat hoogtepunten op een rijtje te zetten:
a) Zoenende vrouwen aan de bar!
b) Een Werrie die samen met Dorien van SMIT het damestoilet uitkwam…..
c) Vrouwen waarbij je wel de bilspleet maar niet het ondergoed (???) kon zien…
d) Een Bart Pegge die geheel onbewust drie keer moet vragen aan vrouwen met een nogal laag uitgesneden decollet?, zodat deze extra over de bar moeten hangen.
e) Quote Roel vd Hoorn “Ze ziet er ook nog eens als veertien uit!”
f) Een Tim Klifman die er met de bril van Michiel Rutjes toch echt net als Jamai uitziet.
g) Een Bart Pegge die als womanizer samen met een wildvreemde de tango op het podium danst.
h) *kuch* Een Werrie die als opdracht Tim Klifman (op de wang) moest zoenen…

Kortom, Dames & Heeren van AEGEE, wat een gemis als je er niet bij was!

17:07 18/04/2003

Kroegavond

18/04/2003|

Aardige avond, jammer was wel dat er een flinke hoeveelheid alcohol nodig bleek om een feestje te bouwen. Lekker doorgegaan tot vier uur en dan nog klachten over het ‘vroege’ einde van de avond 🙂
Flinke schoonmaak (eieren geven veel troep) met een verstopt afvoerputje en een leuke naborrel.

20:27 16/04/2003

Kroegavond

16/04/2003|

De derde avond uit de Quenouille CyQlus was naar mijn mening weer een succes te noemen en het was dan ook al vanaf het begin van de avond druk, zeker voor een dinsdag avond. Waarschijnlijk wisten een hoop mensen van de kroegopdracht van de Mondu-konijntjes af, want tijdens hun aanwezigheid, deed het aantal mensen niet onder voor een dinsdag. Ik geloof niet dat als konijntjes verklede dames veel mensen als paasei hebben mogen beschilderen, maar ik heb zeker een aantal heren met beschilderde gezichten gezien, waaronder het bestuur! Hulde! Nadat ze konijntje-af waren was het nog een degelijke dinsdagavond.