sb

/sb

About sb

Deze auteur heeft nog geen informatie verstrekt.
So far sb has created 1132 blog entries.
11:48 22/08/2003

After-Intro borrel!

22/08/2003|

Een rustige avond na het slotfeest van woensdag. Misschien dat iedereen aan het uitbrakken was of zich aan het voorbereiden is op de HAIP! Daardoor lekker lang kunnen klootzakken. Toch nog tot bijna 4 uur open geweest, een niet al te lange naborrel en toen weer heerlijk mn bed in.
Asterion!

06:37 17/08/2003

Playa Pakkerij Cocktail Party

17/08/2003|

Dat was het dan, mijn op-??n-na-laatste dienst. Het was gewoonweg een fantastisch feest met veel aangeschoten mensen en goede muziek, waarvoor dank aan het DJ-team van de afgelopen intro: DJ Rodge & The J. Ook kadmos bedankt voor weer een onvergetelijke aflevering van de cocktailparty, de cocktails waren wat sterk maar toch lekker. Lekker doorgefeest tot kwart over vier en daarna iedereen met min of meer zachte hand eruit gewerkt. Op een paar kleine incidentjes na een rustig einde van deze feestavond. Tot slot wil ik alle mensen die teveel gedronken hebben sterkte wensen met de aankomende dag.

20:07 14/08/2003

Sunset Groove

14/08/2003|

Wat een avond.. Wat een avond! Het concert van Candy Dulfer op de Oude Markt was nog niet afgelopen of er was al een topdrukte in Asterion.
De Groove Phenomenon gaf een spetterend optreden en zorgde voor een geweldig feest! Na dit spektakel werd er nog tot de laatste uurtjes gedraaid door onze eigen ‘DJ Paul’. Wederom een goede avond in Asterion…

13:49 13/08/2003

Olympus Party

13/08/2003|

Wederom een gaaf feest in Asterion, het kwam wat laat op gang omdat de meeste mensen van de campus af moesten komen, maar eenmaal op gang gekomen werd het een goed feest!

07:55 12/08/2003

Follow the Stars

12/08/2003|

Deze introductieperiode draait het soci?teitsbestuur niet alleen ’s nachts dienst maar staan er ook elke dag twee personen bij het dagprogramma. Vandaag was het mijn beurt. Om 09:00 aanwezig om de caravan gereed te maken en natuurlijk te helpen bij de opbouw van de verschillende tenten. Om een uur of 11 blijkt dat we een betere plek hebben dan de andere pakkerijverenigingen en de hele ochtend schaduw van de luchtballon van Audentis (bedankt jongens!). Veel eerstejaars hebben bij ons op het terras van een drankje kunnen genieten en de eerste leuke contacten zijn gelegd. Introcie ga zo door!

06:55 23/07/2003

SU: European Night!

23/07/2003|

Degelijk feestje, iedereen ging lekker uit zn dak.
En het bleef tot op het laatst druk.

Ik hoop iedereen tijdens de intro weer te zien in Asterion, of kom in de vakantie eens langs om te kijken hoe het klussen/verven vordert!

Asterion!

06:39 05/07/2003

Slotfeest!!

05/07/2003|

Het was supergaaf, druk, goed georganiseerd, warm, speciaal, en de laatste keer met een slechte geluidsinstallatie!
Kadmos bedankt voor de organisatie, het eten, de aankleding en de snelle schoonmaak!

Mensen: een prettige vakantie toegewenst, rust lekker uit, kom langs op de SU, maar kom vooral massaal naar Asterion tijdens de intro!

Asterion!

05:15 04/07/2003

Kroegavond

04/07/2003|

De avond begon zoals Dee en ik het vonden nogal laf. Het begin was echter zeer zeker niet representatief voor de rest van de avond. Rond elf uur kwamen steeds meer mensen binnen strompelen, wat resulteerde dat de kroeg uiteindelijk behoorlijk vol stond.
Er was genoeg bier, muziek deed ’t prima en iedereen was gezellig aan ’t kletsen.. Toppertje hoor, niets aan doen.. Hoe ik ’t vol hou? Gewoon 4 uur uh… laten we zeggen dat het geen Cup-A-Soup was..

06:00 02/07/2003

Kroegavond

02/07/2003|

Het leek in eerste instantie een rustige tentamenweekdinsdag te worden, maar het was al snel toch redelijk druk. Het bier en andere alcoholische dranken vloeiden rijkelijk en er waren dan ook een behoorlijk groot aantal mensen dan ook redelijk zat. Simon tikte nog twee driedubbele wiskeys weg en Stefan ging weer eens ouderwets Werrie. Toch wel netjes nadat Stefan in de wc even kotsakov was gegaan kwam vragen of het weer helemaal schoon was… gelukkig voor mijn persoon was dat inderdaad het geval 🙂
kroeg om iets over 3en dicht, naborrel tot half 6, dus ik kan niet anders zeggen dan een goede avond.

03:57 27/06/2003

Kroegavond

27/06/2003|

Een paar steekwoorden:
Jaarclubpresentatie..Jaarclub eeuwig verklaard…Gratis bier… Das sleppen… Dyvanill met teveel alcohol op.. Escalatie….
Ik kan deze avond niet beter omschrijven dan met de volgende zes woorden:
“Je had er bij moeten zijn”

Truste