sb

/sb

About sb

Deze auteur heeft nog geen informatie verstrekt.
So far sb has created 1132 blog entries.
14:15 12/04/2003

Kroegavond

12/04/2003|

Het bleef een rustige avond, na 00:00 uur kwamen niet stromen met AEGEE’ers binnen zoals de afgelopen weken nogal eens het geval was. De avond was er gelukkig niet minder gezellig om.
De adrenaline joeg bij een aantal leden door het lijf toen bekend werd dat Torridor haar Dies hield, maar het bleef gelukkig rustig aan de deur. Het bier bleef vollop stromen, en dat was te merken 🙂 Een top-avond dus!

04:44 09/04/2003

Kroegavond

09/04/2003|

De tweede avond uit de CyQlus en ik vond het persoonlijk best een leuke workshop. Helaas was de hoeveelheid voedsel wat aan de lage kant…
De avond was verder nogal rustig, wat de dienst voor mij nogal lang maakte. Opmerkelijk feit was toch dat Stefan gewoon al voor twaalf uur vertrokken was uit het toch zo thuisvoelende Asterion.
De naborrel was met een aantal meedeEsBeeErs en natuurlijk de tappers, en maakte de avond weer tot een groot succes. Er werden goede drankjes gemixt, foute muziek gedraaid en nog de nodige hapjes die overgebleven waren van de afgelopen dagen genuttigd.

06:10 04/04/2003

Open feest

04/04/2003|

Een traditionele dieselavond: Lang rustig maar uiteindelijk een spetterend feest. Allereerst wil ik jaarclub Atomos bedanken voor de goede aankleding (hier kunnen sommige clubjes nog wat van leren) daarnaast denk ik dat ook de DJ’s fantastisch werk geleverd hebben. Niettemin kan er zonder feestgangers geen feest zijn (schizofrenen nagelaten) dus iedereen die er was hartelijk bedankt voor de leuke avond. De schoonmaak was ook redelijk snel gedaan en daarna een erg leuke naborrel gehad.

00:58 03/04/2003

Almanakfeest

03/04/2003|

– Quenouille cyclus
– Aanbieden Kadmos-tafel
– Opening Dies
– Gratis fust door SB
– Optreden AEGEE-band
– Presentatie almanack
– Presentatie nieuwe AEGEE-trui

(- Naborrel tot 10:00 uur)

Dit lijkt mij wel weer genoeg informatie. Iedereen die er is geweest weet hoe gaaf het was en alle anderen die dit lezen: jammer j?h!

20:37 28/03/2003

Jaarclubpresentatie “Beetje Jammer”

28/03/2003|

De toon voor een goede avond was al snel gezet, toen in het begin de meters er al doorheen vlogen. Uiteraard werd de avond gekenmerkt door de jaarclubpresentatie van Quintus (voorheen dus Beetje Jammer). Ochtendjassen, harde trance, sigaren en een kwartetspel maakten de kroeg tot een degelijk feest dat nog in de late uurtjes werd voortgezet. Het schuimende grolsch vloeide weer rijkelijk en de sfeer was voortreffelijk. Verder waren er nog 3 toch wel opmerkelijke groene t-shirts, die trachtten een bepaalde klok ’te beschermen’. Het geeft je als SB-er dan ook een goed gevoel als je tien keer sectie 3 mag aanzetten 🙂
Uiteindelijk nog een goede naborrel en toen was het alweer half 7.
Volgende week Dies. Mis het niet!

09:57 26/03/2003

Kroegavond

26/03/2003|

Een erg rustige avond (spaart iedereen zijn krachten voor de DIES ofzo? :)). Desondanks was het erg gezellig en werd er door een aantal mensen enthousiast geschaakt (maar sinds wanneer bespreek je je eigen zetten met je tegenstander?? :D).

Tot donderdag!

10:50 21/03/2003

Kroegavond

21/03/2003|

In eerste instantie leek het een zwakke after-tentamen avond te worden, maar rond een uur of 1 begon het dan toch nog een drukke avond te worden, waarna er nog een goed feestje werd gebouwd tot in de late uurtjes! Zoals een echte after-tentamen avond behoort te zijn! 🙂
Nitaya nog een keer onderuitgegaan en volgens mij kwam dat niet door de gladheid, maar meer door de hoeveelheid wijn. 😛
Nog een goede naborrel gehad, daarna was de planning naar huis te gaan, maar er nog maar een na-naborrel aanvastgeplakt tot een uur of 10:00 in de morgen.
Ik zie u in Asterion!

12:12 19/03/2003

Kroegavond

19/03/2003|

Na een druk bezochte dansles (1,2, tjatjatja ofzo 🙂 )vertrokken veel mensen huiswaards, toch bleef er een groepje over en was de kroeg om 21:30 al gezellig gevuld.
Tot een uur of 1:00 was het aardig druk, daarna begonnen het leeg te lopen (inderdaad Guy, voortaan eerder komen :D), wat natuurlijk te wijten is aan de tentamenweek.

06:22 14/03/2003

Kroegavond

14/03/2003|

Ze zeggen wel eens dat het niet om de kwantiteit maar om de kwaliteit gaat. Nou, dat kon je ook zeker zeggen over deze avond. De kroeg was tot zeker 11 uur zo goed als leeg, waarna het ineens toch een beetje vol begon te lopen. De sfeers was wel uitermate goed en de zeer charmante dames van Gilette kwamen op een mooi tijdstip het gala presenteren.
Een uurtje na de presentatie had het merendeel van de kroeg het wel weer gezien en taaide af naar huis en bleven we met de die-hards over. Deze hebben zich (onder enige invloed van alcohol uiteraad) een aantal uur kunnen vermaken met flauwe mopjes, alle woordspelingen van paulus de <>kabouter en nog een lading flauwe mopjes.
Om 4 uur moest dan toch maar de kroeg dicht om toch een einde te maken aan deze goede kroegavond.
De schoonmaak en de naborrel waren goed!
Nog even een twee slotopmerking:
1. Jenever-Tim was weer eens ladderzat:D
2. ik zeg: ASTERION!

16:20 13/03/2003

Kroegavond

13/03/2003|

Vooruit dan maar. Het was de eerste echte SB-diens van Marjon en volgens mij ging dat prima. Het was niet zo druk en het was dan ook vroeg afgelopen. Verder is er eigenlijk niets gebeurd :(. Gelukkig is mij uit de aard van de stukjes hieronder ter ore gekomen dat het tentamenweek is geweest en daarom waarschijnlijk de rust.

Laatste opmerking: dit stukje is donkerblauw!