sb

/sb

About sb

Deze auteur heeft nog geen informatie verstrekt.
So far sb has created 1132 blog entries.
08:26 11/03/2003

Schoonmaak 20:30

11/03/2003|

Ondanks de dramatisch lage opkomst hebben we toch nog een en ander kunnen schoonmaken 🙂

11:55 07/03/2003

Jaarclubpresentatie!

07/03/2003|

Leuk feestje met een prima presentatie. Een fust zoals het hoort en een prachtig cadeau in de vorm van een blacklight. Tot ongeveer kwart voor vier dansende mensen op het podium en daarna met vereende krachten de duizenden sterretjes van muren, het plafond, de bar, de wc’s, etc. gehaald. Naborrel schoot erbij in door een steekpartij op de oude markt en alle commotie erom heen. Iedereen die erbij was: jullie hebben je allemaal goed gehouden en meer hebben we niet kunnen doen!

18:51 06/03/2003

SB-WISSEL!!

06/03/2003|

beetje jammer dat er zo weinig rommel was. we waren 3 uur geleden al klaar… ohnee, we moeten nog ruim 3 uur
morgenochtend weer verder, maar het grootste gedeelte is al gedaan. en over de opmerking dat het ‘jouw kroeg’ moet worden… als je dat hele ding moet schoonmaken, dan wordt het al snel jouw kroeg
Verder bedankt voor de aanwezigen die dus niet naar Maastricht zijn gegaan. Zijn wij overlopers, Wim? naar Maastricht vind je belangrijker dan de wissel in Enschede? wie is hier nou de overloper Ik ga douchen en slapen… en ik hoor net mn wekker afgaan
tis gewoon net of ik thuis kom na het broodjessmeren! alleen was dit meer SMEERig! sorry, je wordt vanzelf een beetje melig na te weinig slaap.

16:01 06/03/2003

SB-WISSEL!!

06/03/2003|

Ik zal het uitgebreide verhaal van Stefan wat aanvullen 🙂

Na een etentje met het (nu) vorige SB, RvT en het bestuur begon het lange wachten.
Wachten op de officiele chargering, en daarna wachten totdat we “de Hel” in mochten.
Na een korte presentatie barstte het los: meel, couscous, water en nog meer ranzigheid vlogen alle kanten op en werden nog even goed in mn haren gesmeerd! 😀
Al snel stonden we als SB-ers in wording met zn dri?n buiten en stonden we te wachten om nog een poging te wagen de bar te veroveren. Dit bleek een hele klus, een groepje mensen bij de nooduitgang kreeg er steeds meer handigheid in om je meteen weer naar buiten te gooien :), maar na een paar pogingen is het uiteindelijk gelukt!

Na flink wat bier “getapt” te hebben (de tapkop was gekanteld waardoor het bier als een fonteintje omhoogspoot) vertrokken de meeste mensen langzaam naar huis (en zij konden wel meteen douchen :()

Daarna keerde de rust langzaam weer, en bleven we achter in iets wat een kroeg zou moeten zijn…

En dan beginnen aan de schoonmaak… het was een hele klus, in elke hoek zat wel smerigheid. Maar ach, het hoort erbij en ik vond het zelf wel grappig om te zien dat er stukje bij beetje weer een kroeg tevoorschijn komt! 🙂

Zo, mn eerste logboekposting! 😀 Ik hoop jullie het komende jaar vaak te zien!

12:19 06/03/2003

SB-WISSEL!!

06/03/2003|

Niet geweest? Jammer joh!

09:41 02/03/2003

PM! European Night

02/03/2003|

Fantastische avond, ondanks hersenschudding. Leuk feest in Asterion en Antigoon. Roel en onbekende vrouw werden getracteerd op een glas water. Volgende keer toch maar het voorbeeld van de voorzitter opvolgen :). Lange naborrel samen met Taste en daarna ontbeten in de Pathmoshal. 09:43 uur: tijd om naar bed te gaan.

05:18 01/03/2003

PM!

01/03/2003|

Het begon vandaag voor mij nogal vroeg. Half tien ’s morgens moest ik al in Asterion zijn. Na een dag inschrijvingen was het dan eindelijk zo ver. Het allereerste feest van de PM. Zoals verwacht een uitstekend feest. De DJ draaide prima plaatjes en de sfeer was gewoon goed. De kroeg lekker vol en bij onze bovenburen Alpha was het retegezellig.
De tappers hebben hun werk puik gedaan, zodat ik gewoon de hele avond een prima heb kunnen draaien en lekker kon genieten van dit feest. Als de European Night morgen netzo goed is kan mijn weekend echt niet meer stuk.

15:07 28/02/2003

Presentatie Jaarclub X /Pre-PMavond

28/02/2003|

(natuurlijk is de PM nog niets in vergelijk met de helse avond van komende dinsdag….hoedt u!)

15:07 28/02/2003

Presentatie Jaarclub X /Pre-PMavond

28/02/2003|

De kop is er af voor de PM, voor mij was het mijn laatste volledige SB-dienst. Gelukkig hoefden we ons niet te vervelen. Met een jaarclubpresentatie van een hele zwerm eerstejaars; nu bekend onder de naam Oi Mundo(blijft toch verrekte veel lijken op dat andere clubje binnen de vereniging;)), en het bijbehorende fust bier werd het feestje al snel in gang gezet. Toen bleek dat ook de ‘ondeelbaren’ hun eerste verjaardag poogden te vieren en de eerste buitenlanders in de kroeg stonden was het feest niet meer te houden! Dampende rookmachines en flitsende rotobeams brachten een goede sfeer, rijkelijk vloeide het bier. Het SB kan de kelder weer iets makkelijker binnenklauteren .(over de immense voorraad voor het komende weekend). Het gaat goed worden, heel goed….don’t miss it!

13:56 26/02/2003

Kroegavond

26/02/2003|

Een rustige avond met nog een inval van MonduDamo op het einde, welke niet echt van een lange duur was.

Goede tappers en een mooi gesprek tussen twee niet nader te noemen eerste jaars (dronken) leden.

Goede naborrel en Bakker nog bedankt voor de hulp!