Uncategorized

/Uncategorized
14:40 03/09/2003

SB-wissel !!!!!

03/09/2003|

Bij gebrek aan een verhaaltje van het nieuwe SB gebruik ik, waarschijnlijk voor het laatst, mijn admin-rechten om hier toch een klein verslag te plaatsen over afgelopen avond.

Vanaf 11 uur ’s ochtends zijn wij druk bezig geweest met het vullen van fusten met water en het verspreiden van 15.000 bierviltjes over onze mooie vloer. Ook de sprinkler-installatie mag niet onvermeld blijven al hield deze het niet lang uit doordat een aantal leden er een uitermate goede houvast in zagen.

Om half tien waren de eerste mensen in de kroeg en werd er volop met het aanwezige meel gekliederd (Roel!). Druk leek het niet te worden maar om 11 uur stond de kroeg toch redelijk vol. Ik zou dan ook graag alle aanwezigen willen bedanken. Na wat naborrel liedjes (met een wel heel goede timing) was het de beurt aan achtereenvolgens de voorzitter van de vereniging, de e.t. praeses en de h.t. praeses.

Ondertussen was het bier afgesloten en bleef het afgesloten tot zeker half ??n waarbij het oud-SB uiteindelijk maar een handje heeft meegeholpen in de kelder. De mooi afgebakende arena werd ook volop gebruikt en meer dan eens waren kreten van afschuw te horen vanuit het publiek aan de laffe kant van de kroeg.

Ten slotte wil ik, ook namens Matthijs en Vincent, het huidige soci?teitsbestuur veel succes wensen met het komende halfjaar. We zullen nog vaak in de kroeg te zien zijn waarbij we de herinneringen aan vroeg?h nog wel eens op zullen halen.

11:48 22/08/2003

After-Intro borrel!

22/08/2003|

Een rustige avond na het slotfeest van woensdag. Misschien dat iedereen aan het uitbrakken was of zich aan het voorbereiden is op de HAIP! Daardoor lekker lang kunnen klootzakken. Toch nog tot bijna 4 uur open geweest, een niet al te lange naborrel en toen weer heerlijk mn bed in.
Asterion!

06:37 17/08/2003

Playa Pakkerij Cocktail Party

17/08/2003|

Dat was het dan, mijn op-??n-na-laatste dienst. Het was gewoonweg een fantastisch feest met veel aangeschoten mensen en goede muziek, waarvoor dank aan het DJ-team van de afgelopen intro: DJ Rodge & The J. Ook kadmos bedankt voor weer een onvergetelijke aflevering van de cocktailparty, de cocktails waren wat sterk maar toch lekker. Lekker doorgefeest tot kwart over vier en daarna iedereen met min of meer zachte hand eruit gewerkt. Op een paar kleine incidentjes na een rustig einde van deze feestavond. Tot slot wil ik alle mensen die teveel gedronken hebben sterkte wensen met de aankomende dag.

20:07 14/08/2003

Sunset Groove

14/08/2003|

Wat een avond.. Wat een avond! Het concert van Candy Dulfer op de Oude Markt was nog niet afgelopen of er was al een topdrukte in Asterion.
De Groove Phenomenon gaf een spetterend optreden en zorgde voor een geweldig feest! Na dit spektakel werd er nog tot de laatste uurtjes gedraaid door onze eigen ‘DJ Paul’. Wederom een goede avond in Asterion…

13:49 13/08/2003

Olympus Party

13/08/2003|

Wederom een gaaf feest in Asterion, het kwam wat laat op gang omdat de meeste mensen van de campus af moesten komen, maar eenmaal op gang gekomen werd het een goed feest!

07:55 12/08/2003

Follow the Stars

12/08/2003|

Deze introductieperiode draait het soci?teitsbestuur niet alleen ’s nachts dienst maar staan er ook elke dag twee personen bij het dagprogramma. Vandaag was het mijn beurt. Om 09:00 aanwezig om de caravan gereed te maken en natuurlijk te helpen bij de opbouw van de verschillende tenten. Om een uur of 11 blijkt dat we een betere plek hebben dan de andere pakkerijverenigingen en de hele ochtend schaduw van de luchtballon van Audentis (bedankt jongens!). Veel eerstejaars hebben bij ons op het terras van een drankje kunnen genieten en de eerste leuke contacten zijn gelegd. Introcie ga zo door!

06:55 23/07/2003

SU: European Night!

23/07/2003|

Degelijk feestje, iedereen ging lekker uit zn dak.
En het bleef tot op het laatst druk.

Ik hoop iedereen tijdens de intro weer te zien in Asterion, of kom in de vakantie eens langs om te kijken hoe het klussen/verven vordert!

Asterion!

06:39 05/07/2003

Slotfeest!!

05/07/2003|

Het was supergaaf, druk, goed georganiseerd, warm, speciaal, en de laatste keer met een slechte geluidsinstallatie!
Kadmos bedankt voor de organisatie, het eten, de aankleding en de snelle schoonmaak!

Mensen: een prettige vakantie toegewenst, rust lekker uit, kom langs op de SU, maar kom vooral massaal naar Asterion tijdens de intro!

Asterion!

05:15 04/07/2003

Kroegavond

04/07/2003|

De avond begon zoals Dee en ik het vonden nogal laf. Het begin was echter zeer zeker niet representatief voor de rest van de avond. Rond elf uur kwamen steeds meer mensen binnen strompelen, wat resulteerde dat de kroeg uiteindelijk behoorlijk vol stond.
Er was genoeg bier, muziek deed ’t prima en iedereen was gezellig aan ’t kletsen.. Toppertje hoor, niets aan doen.. Hoe ik ’t vol hou? Gewoon 4 uur uh… laten we zeggen dat het geen Cup-A-Soup was..

06:00 02/07/2003

Kroegavond

02/07/2003|

Het leek in eerste instantie een rustige tentamenweekdinsdag te worden, maar het was al snel toch redelijk druk. Het bier en andere alcoholische dranken vloeiden rijkelijk en er waren dan ook een behoorlijk groot aantal mensen dan ook redelijk zat. Simon tikte nog twee driedubbele wiskeys weg en Stefan ging weer eens ouderwets Werrie. Toch wel netjes nadat Stefan in de wc even kotsakov was gegaan kwam vragen of het weer helemaal schoon was… gelukkig voor mijn persoon was dat inderdaad het geval 🙂
kroeg om iets over 3en dicht, naborrel tot half 6, dus ik kan niet anders zeggen dan een goede avond.