Uncategorized

/Uncategorized
15:41 21/10/2003

KAMP

21/10/2003|

De zaterdagavond van het kamp was erg gezellig. Niet echt druk bezocht helaas omdat veel mensen al naar huis waren. Toch was de avond een succes met een dropping, waarvan iedereen uiteindelijk weer boven water is gekomen, een bierestafette, ja altijd leuk 🙂 En het feestje natuurlijk! Het kwam wat moeizaam op gang, maar toen de drank eenmaal begon te lopen werd het al snel gezellig. Ik heb iig veel lol gehad 😉
Tot in Asterion!

04:53 15/10/2003

Mondudamo wijnborrel

15/10/2003|

De MonduDamo wijnborrel staat garant voor een leuke avond met veel niet-nuchtere mensen. Zo ook deze keer.
Asterion was omgetoverd in een “Roaring Twenties”-sfeer, veel mensen waren gepast gekleed wat de sfeer zeker ten goede kwam.
Iedereen heeft kennis kunnen maken met 3 soorten wijn, een port en een whisky (vooral de laatste scheen hard aan te komen :P)
Het optreden van het combo van Marjon was erg goed, ze kan erg goed zingen! (ondanks de zenuwen ;))
Er werd overigens tijdens de borrel erg enthousiast gepokerd, sommigen met meer geluk (of bluftechniek) dan een ander.

Rond 2:30 de kroeg dichtgegooid en lekker nageborreld…

Tot donderdag of anders op het KAMP!

06:12 10/10/2003

Kroegavond

10/10/2003|

Het was tentamenweek en dat was wel te merken, zeker in het begin. Het was zo rustig dat ik me afvroeg of mensen uberhaubt wisten dat de kroeg op donderdag open is. Na enige tijd kwamen er toch wat mensen, gevolgd door Kadmos die zijn 10de dies besloot te vieren met een gratis fust herfstbok. Gratis bier is lekker want het is…
Uiteindelijk bleef het toch nog redelijk rustig, mede dankzij het feit dat Tim K alias de struisvogel een date bleek te hebben dus pas later Asterion kwam bezoeken. Uiteindelijk de kroeg toch nog vrij laat dichtgegooid, goede naborrel gehad en nu even over 6en ga ik ook mn bedje maar eens opzoeken.
Volgende week dinsdag is de MonduDamo wijnborrel, dus zorg dat je je wijnproef-skills op orde hebt om nog enige kans te maken.

Ohja, en voor de mensen die van het weekend niets te doen hebben. De Beyaard heeft een darttournooi op zaterdag en zondag, ook met enkele banen is Asterion, dus mocht je niets te doen hebben, kom dan het SB eens verblijden met een bezoek.

04:11 08/10/2003

Kroegavond

08/10/2003|

De eerste rustige avond van het jaar. Ik heb me laten vertellen dat het nu tentamenweek is, dus daar zou het verband mee kunnen hebben.

Als aanvulling op het wel erg korte verhaaltje:
Het travelteam heeft het drankje van het seizoen gepresenteerd dat in het teken staat van Spanje, het gaat om sangria, die de concurrentie met herfstbok aan zal gaan.

18:08 26/09/2003

Kroegavond

26/09/2003|

De avond begon erg rustig en het leek er op dat de kroeg vroeg dicht zou gaan. Niets was minder waar. Het grootste deel van de mensen dat aanwezig was, waren mensen uit de groep die op liftweekend gaat. Voor de rest ontbraken zowel de eerstejaars als de ouderejaars massaal. Rond twee uur werd de laatste ronde ingeluid, welke gevolgd werd door het brandalarm dat door de paupers van Audentis aangezet was.

Audentis had zijn soccie-wissel (Voor de eerstejaars: Soort SB, maar dan een commissie :P) en dat was goed te merken in de pakkerij. Ondanks wat opstootjes in de hal bleef het bij ons erg rustig. Tot een uur 4 hebben we met enkele oud-sbers, en guy en rama gezellig ‘raad de artiest en titel van dit liedje’ gespeelt. Om vier uur eindelijk schoongemaakt. Ondanks de lage opkomst is het voor mij dus toch nog laat geworden.

02:19 24/09/2003

HAIP-bingo

24/09/2003|

Na een geslaagd uitje aan de Grolschfabriek werd het vocht aangevuld met vast voedsel bij Pinoccio. Waar overigens rond de 2165 Chianti-flessen aan het plafond hangen volgens oud-medewerker Marten Adema.
De festiviteiten werden voortgezet in Asterion waar jaarclub Atomos op kostelijke wijze de bingo organiseerde. Nadat deze bingo was afgelopen was het snel gedaan met de drukte, maar na een pauze druppelde de kroeg toch weer redelijk vol. De verjaardag van Guy (69 jaar alweer! ;)) werd ook nog gevierd.
In de vorm van Jelmer en Siebren hebben we er twee degelijke nieuwe tappers bij die jullie nog vaak zullen zien.

17:33 17/09/2003

Huizentocht

17/09/2003|

Van half tien tot een uur of elf waren de enige mensen in de kroeg sb-ers. Op Marjon na, die onze mooie Sociteit aan het promoten was tijdens de huizentocht, was het voltallige SB aanwezig om, onder het genot van enkele Marjetta’s, bier, en fris, zich te vermaken met het spelen van klootzak. Om een uur of elf kwamen enkele trouwe kroegbezoekers binnen, maar pas om 12 uur werd de kroeg gevuld met de mensen van de huizentocht. Al met al werd het nog aardig druk. Rond een uur of twee begon het toch wat leeg te stromen, en om drie uur hebben we de kroeg gesloten.

Uiteindelijk is mijn eerste dienst rustig verlopen, op enkele kleine calamiteiten op het einde na. Het bevalt iig goed om SB-er te zijn, dus als je zin hebt … over een half jaar zijn er weer sollicitaties 😛

06:13 12/09/2003

Europese avond

12/09/2003|

De avond begon met een aantal sprekers, reislustige AEGEE’ers, te weten Lieuwe Nas en Michiel Rutjes.

Daarna een quiz met een heuse jury over allerlei AEGEE-feitjes (sommige vragen waren zelfs voor team Bier lastig ;))

Daarna een leuk feest, volle kroeg, SMIT die massaal langskwam, een leuke donderdagavond.

De kroeg rond drie?n dichtgegooid en lekker nageborreld.

Tot dinsdag bij de huizentocht en donderdag bij de sportdag!

Asterion!

06:09 12/09/2003

Brusselexcursie

12/09/2003|

Na een zeer geslaagde HAIP-activiteit met een select groepje nageborreld in Asterion. Na een lange treinreis vanuit Brussel.

Veel karaoke-geschikte nummers gedraaid, het was erg gezellig!

06:03 05/09/2003

Opening HAIP door jaarclub WALHALLA

05/09/2003|

Na een leuke middag huifkarren en klootschieten, met als hoogtepunt een rondleiding door een ijsboerderij(!), was er in Asterion was weer een goed feest.
Sussudio draaide super en de podiumblok-opstelling zorgde voor een leuke sfeer.

Krispijn bedankt voor het tappen en schoonmaken!