Uncategorized

/Uncategorized
05:46 12/12/2003

Eerstejaarsfeest!

12/12/2003|

De kroeg was mooi aangekleed, overal hartjes en rode en witte balonnen.
De drive-in was goed, al duurde het wel even voordat het feest op gang kwam.
Door jaarclub Walhalla werd ter gelegenheid van hun 3e dies een fust aangeboden, de eerstejaarscommissie gooide er daarna ook nog een fust in!

Verder opmerkelijke feiten:
-Koolen ging ineens neer (hoe kon het gebeuren??)
-Sanne Heerink had vanavond de hoogste drankrekening..
-Het nichtje van bovenstaande wilde erg graag water over haar heen
-Dat Marten Adema veel plezier beleefde aan het opsluiten van een hulpvaardige SB-er

Dus voor degenen die er niet bij waren: jammer, je hebt weer een zeer degelijck feest gemist!

Eerstejaarscie bedankt voor de organisatie, het was goed!

Asterion!

11:48 10/12/2003

Kroegavond

10/12/2003|

Het was een gezellige dinsdagavond, redelijk veel mensen in de kroeg en de sfeer zat er goed in. Aan het einde van de avond het Wilhelmus en het verenigingslied gezongen. De inschrijflijst voor het fantastische Oud & Nieuw feest is nog steeds open. Wil je een gave jaarwisseling meemaken in ASterion, schrijf je dan uiterlijk donderdag in! We hebben nog wat mensen nodig om het door te laten gaan dus gooi het eens in je jaarclub, dispuut of vriendenclubje!

05:12 03/12/2003

Kroegavond

03/12/2003|

Er was eens… een normale dinsdag-‘huiskamerbeleid’-kroegavond.

Het begon allemaal met een workshop van Amnesty International waar een interessante lezing werd gehouden door iemand van deze organisatie. Ook werd er een video vertoont over de bittere praktijk van een mensenrechtenorganisatie. Hierna was er tijd was om te debatteren en na te praten.

De avond liep geleidelijk over in een normale dinsdagavond. Er kwamen steeds meer mensen binnen en rond half 12 werd het thema van het eerstejaarsfeest gepresenteerd: ‘Cupido on Ice’ is het geworden.
Het was, mede door het eind van de tentamenweek, redelijk druk en gezellig.

Op het gegeven moment vonden de meeste gasten het tijd om hun bed op te zoeken. Dit was het sein voor enkele mansfiguren om zeer lomp, in het bezit van microfoon, ongeneerd en ongecontroleerd rond te gaan stuiteren op nummers met titels als: Bro Hymn Tribute, I Believe In A Thing Called Love en Tribute. Dit hele gebeuren bracht een gezellige sfeer op gang waarin ruimte was voor een biertje. Van dit biertje werd dan ook met volle teugen genoten, voor sommigen was het echter te veel van het goede.

Hulde voor iedereen die heeft meehelpen met het schoonmaken van de kroeg en ik geloof dat ik voor iedereen die aanwezig was spreek, dat dit een dinsdagavond was zoals dat hoort, maar niet vaak voorkomt.

12:11 30/11/2003

Kroegavond

30/11/2003|

Een rustige donderdagavond, kwam het omdat iedereen uitkeek naar het LTC-weekend? Of waren er nog veel tentamens? Het maakt ook niet uit, ondanks de lage opkomst was het wel erg gezellig. Een echt feestje mag van mij wel weer eens, maar dan hoeven we niet lang te wachten, want het eerstejaarsfeest komt er weer aan! Tot dan wacht er ook nog een kadootje op de Sinterklaasavond in Asterion op 4 december, dus kom even kijken, Sinterklaas is verhinderd, maar gezellig wordt het toch wel!

12:08 30/11/2003

LTC-feest

30/11/2003|

Het was een gezellig borrelavond. Ondanks de discolampen en de dansmuziek werd het geen dansfestijn. Leuk om al die mensen te horen over de LTC, iedereen vond het een groot succes. Het programma begon zondagmorgen alweer vroeg, dus Asterion is om twee uur dichtgegaan. Veel plezier nog de rest van het weekend en tot snel.

ASTERION!

10:27 27/11/2003

Kroegavond

27/11/2003|

Wat een lekker drukke avond voor een dinsdag in de tentamenweken. Erg gezellig, met Miles Davis op de achtergrond 🙂 De opgeruimde kastjes kwamen ook goed van pas, altijd fijn als je direct kan vinden wat je zoekt! Tot donderdag allemaal en succes met de tentamens!

02:20 25/11/2003

Schoonmaak

25/11/2003|

Het SB heeft vandaag een grote schoonmaak gehouden, alle kasten werden leeg en schoongemaakt en dat was ook wel nodig. Talloze dingen werden teruggevonden, zoals een AEGEE-Enschede-vlag.
De schoonmaakkast is van een puinhok omgetoverd tot een overzichtelijk opberghok.

Asterion!

21:04 21/11/2003

Kroegavond

21/11/2003|

Ondanks dat het tentamenweek was, werd het toch nog een gezellige avond. De avond verliep verder rustig, maar we zijn toch nog tot vier uur open gebleven.

13:15 14/11/2003

Einde HAIP feest

14/11/2003|

Tsja … dat was het dan, de HAIP is afgelopen. Maar dat is niet met een sisser gegaan! Nee, met een spetterend eindfeest. Onze eigen huisband .PUNT UIT verzorgde een geweldig optreden met nr’s als ‘Suzanne’ en ‘Nobody’s Wife’. Maar het meest gave was misschien nog wel ‘Narcotic’, van Liquido. Probeer als sb-er maar eens door zo’n springende menigte heen te komen. Je kan niet anders dan zelf hard meespringen, wat je dan ook maar al te graag doet :D.

Verder verzorgden de vijf disputen die AEGEE-Enschede rijk is een cocktailbar. Met vijf verschillende cocktails werden de smaakpapillen van onze bezoekers gebombardeerd met de lekkerste smaken en een flinke stoot alcohol.

De HAIP mag dan ten einde staan, maar dat betekend niet dat er dan niets leuks meer in de societeit is! Integendeel, we zijn nog steeds elke dinsdag en donderdag open, en er zullen nog zeker leuke feestjes georganiseert worden.

14:00 12/11/2003

Kroegavond

12/11/2003|

Een leuke en drukke dinsdag avond. Het begon nog allemaal vrij rustig, maar op een gegeven moment was de hele kroeg eigenlijk wel gezellig gevuld.

Om half 12 werd het thema van de Almanak gepresenteerd door de Almanakcie. Het thema van dit jaar is: “Met Hart en Ziel”.

Nadat om 12 uur het verenigingslied werd ingezet was het tijd voor een gezellig biertje, oeverloos gezemel van zekere mansfiguren en uiteindelijk een aangeschoten Desire die begeerlijk tussen 5 adonissen kwam te zitten. Niet dat ze daar problemen mee had.
Om half 4 werd de kroeg gesloten en na een snelle schoonmaak en korte naborrel was deze leuke avond tot een einde gekomen.