sb

/sb

About sb

Deze auteur heeft nog geen informatie verstrekt.
So far sb has created 1132 blog entries.
15:13 13/03/2004

SMIT feest

13/03/2004|

Weer een mooi feest! Een flowerpower feest waarnaar iedereen ook gekleed was. Een kleurig geheel in de kroeg waar ook redelijk veel AEGEE-ers aanwezig waren. Hulde daarvoor!
Nog wel een jochie aan de deur gehad die dacht dat ie heel stoer was, maar bij de kraag pakken en buiten de pakkerij zetten was voldoende.
De komende tijd is er trouwens wat extra sterke drank in de vorm van Passoa, Pisang Ambon en Blue Curacao.

met vriendelijke groet,

Uw Sb’er

14:56 11/03/2004

International Party AEGEE-Utrecht

11/03/2004|

het was mooi en ik was gezellig zat! Zoals het hoort.
busreis heen was cool, eten was lekker, bowlen was leuk, feest was steaming hot en de busreis terug was vet!
Aldus uw verslaggever Rik W ten Wolde vanuit een gebouw op de UT

15:14 10/03/2004

Kroegavond

10/03/2004|

Een rustige dinsdagavond die maar niet op gang wilde komen. Gelukkig konden Roel en Dani?l ons vermaken tijdens het pitcher-water-atten, waarbij Roel het nieuwe record op 42,5 seconden gezet heeft. Uiteindelijk was iedereen om een uurtje of 2 al weg. Misschien dat men zijn/haar energie bespaart voor woensdag de International Party?

14:26 06/03/2004

Kroegavond

06/03/2004|

De avond begon om half 10 met een debatwedstrijd georganiseerd door Declamo. 4 teams (twee ouderejaars en twee eerstejaars) streden, volgens officiele debatregels, tegen elkaar. In de finale stonden uiteindelijk een eerstejaars- en een tweedejaarsteam tegen over elkaar. Het eerstejaarsteam, bestaande uit Pieter en Godelieve, won uiteindelijk!

Na de debat was het even aardig druk, maar een feestje zat er toch niet in. Iedereen taaide af naar huis of naar elders aan de oude markt.

Maar, zoals het hoort, hebben we de eindtijd van 4:00 wederom gehaald, ditmaal met een select clubje barhangers.

Aan het einde van de avond deed zich nog een vervelend incident in de gang voor, waar enkele mensen van ons (ongewild) bij betrokken waren. Opgelost was het uiteindelijk niet, afgelopen wel. Vervolgens nog na zitten praten onder het genot van een stevige borrel. Q heeft z’n pitcher weer gead en uiteindelijk zijn we rond een uur of half 7 toch maar naar huis gegaan.

03:40 03/03/2004

SB Wissel!!!

03/03/2004|

Om nog even als “oud-SB-er” de logboek functie te misbruiken:
De dag begon goed, na 2 dagen voorbereiding was het tijd voor de finishing touches. Het SB 2004-2005 I, zal inmiddels druk zijn met:
-het openschroeven van het kastje met schoonmaakshit
-het zoeken van de schroevendraaier
-en die ligt in de schoonmaakkast
-die geblokkeerd is door podiumblokken en fusten.. 😛
-het opruimen van de kroeg (gaat zeker tot morgenavond duren)
-het reorganiseren van de kelder (dat er ergens volgende week water uit de tap komt zal me niet verbazen :D)

Het was echt de BESTE SB-wissel OOIT!!
Waarom??

-Lekkage in de kelder door het beton heen
-MonduDamo aanwezig IN brasjasjes!! (BRAVO!!)
-Ranzigheid ten top!
-Aanwezigheid van veel mensen, dit keer meer deelnemers dan laffe dakhazen (‘vo!!, over 6 maanden weer??)
-SB ‘VO aanwezig met de nachtmerrie van SB 2003-2004 I : een emmer met couscous!

Overigens hulde voor alle aanwezige eerstejaars, ik hoop dat jullie je vermaakt hebben en jullie binnenkort weer in de kroeg te zien! En vergeet zeker niet dat een jaar SB een prachtige aanvulling is op je (saaie en niet boeiende) studie! Meld je nu vast aan voor september er zijn slechts 3 (drie!!) plaatsen!!

Ik wens Klifman, Ten Wolde en Veger een geweldig halfjaar toe (oke, niet zo geweldig als afgelopen halfjaar maar toch.. ;))
En Jansen, Van Hamersveld en Van Steenis, ik hoop dat jullie je SB-jaar minstens zo gaaf ervaren als ik dat deed! (trouwens: sorry voor de troep.. :D)

Voor de allerallerallerlaatste keer vanuit het logboek:

ASTERION!!!!!

19:57 27/02/2004

Kroegavond

27/02/2004|

Wat een topavond! De CyQlus had een succesvol einde, het fust van Incognito liet zich uitermate goed smaken, teveel dronken mensen, dronken Villa Novanen, nogmeer dronken mensen en nog veel teveel andere dingen die deze avond tot een van de beste maakten. Als je er niet bij was, heb je zeer zeker wat gemist! Ik had me geen betere late dienst kunnen wensen. Het was een goed jaar, het was een goede laatste dienst en de SB wissel komende dinsdag beloofd nog veel beter te worden! 🙂
ASTERION!

07:12 27/02/2004

Kroegavond

27/02/2004|

Tis 7:15, ik ga slapen, binnenkort hier een verhaaltje over hoe gaaf het deze avond was! (Helaas wel de laatste.. :()

Update:
De avond begon zoals vorige week donderdag en de week ervoor: met de Quenouille CyQlus “Beeld in opspraak”. Aardige paneldiscussie, hoewel er maar 1 stelling was waar echte verdeeldheid over was.
Daarna liep het redelijk leeg, het zag er niet naar uit dat het nog een mooi feestje zou worden, maar de schijn bedroog 😛
Rond 00:00 begon het ineens vol te lopen, na het inmiddels traditionele Bonusfust van Incognito en de maptalk van het bestuur was het tijd voor de uitreiking van het geschenk aan de Villa Novianen, de inzamelactie in januari (o.a. veiling en “gratis” fust) was geslaagd en met de opbrengsten hiervan zijn de kenmerkende Villa Nova badjassen gereproduceerd.
Het feest barstte hierna goed los, het feit dat veel mensen om 1:00 al om water begonnen te vragen zegt genoeg!!
Omdat het de laatste avond was voor SB ’03-’04 I, poogden een aantal lieden nog een last-minute escalatie moment in te lassen, wat helaas voor hen jammerlijk faalde 😛 Verder veel bezopen mensen, met de nadruk op veel en bezopen, ik heb mij uitstekend vermaakt met het aanschouwen van een ieders danstechnieken en heb later lekker meegedaan 🙂
Zoals Roel hieronder terecht opmerkt, het was een mooie avond om een fantastisch jaar mee af te sluiten.
En zoals Krispijn zei, het enige nadeel van een jaar SB is dat het een keer ophoudt..

Ik hoop U allen te zien a.s. dinsdag bij de SB-wissel, lafjes toekijken vanaf de kapstok mag, maar een actieve deelname wordt zeerzeker gewaardeerd!
Dus kom maar op met je meel, eieren, of wat voor ranzigheid-veroorzakend-goedje dan ook, het wordt gaaf!

Voor de laatste keer vanaf deze positie:

ASTERION!

16:05 20/02/2004

Kroegavond

20/02/2004|

Leuke avond! Het begon vroeg met de Quenouille-cyqlus. Het thema was deze avond het beinvloeden van je gedachten door het aanbieden van verschillende beelden.
Na de cyqlus bleven er gelukkig aardig wat mensen hangen in de kroeg en werd het een leuke avond.
Deze avond werden ook 2 mensen van het nieuwe SB ingewerkt, Gido en Martijn, die ook achter de tap stonden. Later heeft Maaike Bok ook nog in een opwelling de late avond getapt.
Maar om 2 uur was de kroeg toch vrij leeg. In tegenstelling tot wat dat meestal betekent, het rustig uitzuipen van een avond, was dit het sein om de beuk erin te gooien!
Alle mensen gingen op het podium of de KADMOS-tafel, en er werd uit volle meegeschreeuwd op de rockklassiekers.
Om 4 uur moest de avond toch echt tot een einde komen…
Quirijn (jij alweer?), Maaike en Marieke hartelijk bedankt voor het schoonmaken.
Trouwens, als iemand mijn stem nog gevonden heeft? Ik was em kwijt. Was ik redelijk ontstemd over.

17:28 18/02/2004

Kroegavond

18/02/2004|

Het begon als een rustige avond met het nieuwe Noaber bier, dit sloeg goed aan en het fust is er dan ook doorheen gegaan. De sfeer zat er goed in, en dit uitte zich ook in een korte feeststemming van de euronewscie die zich een minuut dansend op een donderdag waanden, maar deze fiesta was snel weer over. Daarna zijn er nog 2 mensen lid geworden, en heeft k2 een drankrekening geopend. Een zeer productieve avond dus die ook snel was afgelopen, met aansluitend een goede naborrel met crackers en zoete chili saus 🙂

10:50 16/02/2004

Filmavond

16/02/2004|

De filmavond was weer geslaagd. Na een hoop gesleep met alle banken die maar in de kroeg en het kantoor te vinden waren konden we eindelijk aan de slag. Onder het genot van een biertje of wijntje is er dan ook gezellig gekeken naar de film Conspiracy.

Er was een gezellig aantal mensen, gelukkig wat nieuwe gezichten t.o.v. de vorige keer. Zorg dus de volgende keer dat je erbij bent!