Schoonmaak
Het SB moest het weer eens zelf doen, geen van de ingeroosterde schoonmakers kwam opdagen. Maar de taak is volbracht. De bar, vloer en wc's zijn weer piekfijn in orde.
Het SB moest het weer eens zelf doen, geen van de ingeroosterde schoonmakers kwam opdagen. Maar de taak is volbracht. De bar, vloer en wc's zijn weer piekfijn in orde.
Leuke avond, een flinke groep AEGEE’ers ging naar Munster. En wat daar gebeurd is …..
De eerste jaarclubavond en naar mijn mening meteen een goede. De jaarclubs waren goed vertegenwoordig. B’VO! Hopelijk het begin van een reeks gezellige kroegavonden.
Alleen jammer dat iedereen na twaalven al weer langzaam aan richting eigen bedje ging.
Verder weinig problemen de hele avond gehad, alleen weer de eeuwige discussie met van Domburg.
Leuke avond, bitterballen etende mensen uit de kroeg gezet door Krispijn. 'Vo!
De WC's zijn weer schoon en ook de vloer en de bar zijn goed schoongemaakt
En natuurlijk samen met Roy en Hanneke de macarena gedanst bij Taste 🙂
Fantastich feest zoals zovaak op Union feesten. Leuke band en veel dronken mensen. Wel wat hectisch af en toe.
Leuke dinsdag avond. Goed bezocht en een gemoedelijke sfeer. Geen problemen.
Aardige avond. Halloween party georganiseerd door Pandemonium. Lekker eten, aardige workshop en een prima feestje. Pandemonium blijkt organisatorisch het evenbeeld van MonduDamo. Ook bij het opruimen is er geen pandemoon te bekennen. Jaco loopt te hard achter zijn vriendinnetje aan en draagt daar nog altijd de uiterlijke kenmerken van. De grote vraag aan het einde van de avond is: Heeft Bram de Vries nu wel of niet gescoort :). Al met al heeft het Sociëteitsbestuur zich wel vermaakt.
Sjaars gaan schaatsen in het kader van de jaarclubavond. Goede ideeën niet vervangen! Het promoteam uit Maastricht is onvermoeibaar. Bij Taste lopen de wc's over wat leidt tot enkele vrouwlijke bezoekers. Met wat prutswerk is het zowaar gelukt om een fust groen bier te realiseren (Jaco geeft zichzelf een schouderklopje). Hoewel om 02:00 uur het hoogtepunt van het feest wel achter de rug is weten de leden het netjes tot 03:49 uur te rekken (Met dank aan Gilette). Eindelijk schoonmaken …